Informatieavond over de verkiezingen in gemakkelijke taal

13 feb , 13:33Gemeente
dorpshuis d n bond
Veldhoven Nieuws
Bent u benieuwd wat de verkiezingen op 18 maart inhouden? Of kent u iemand die behoefte heeft aan uitleg over de verkiezingen en de gemeenteraad? Kom dan (samen) naar de informatieavond in gemakkelijke taal op woensdag 25 februari in Dorpshuis D’n Bond, van 19.30 tot 21.00 uur.
Tijdens de informatieavond wordt uitgelegd:
  • wat de gemeenteraad is;
  • wat de gemeenteraad doet;
  • hoe stemmen werkt;
  • hoe een stembiljet eruitziet.
U kunt ook kennismaken met de politieke partijen in Veldhoven. De aanwezige partijen stellen zich kort voor, waarna u vragen kunt stellen aan de raadsleden.
Gratis toegang
De informatieavond in gemakkelijke taal is bedoeld voor inwoners van Veldhoven die informatie prettig vinden in gemakkelijke taal. Iedereen is welkom.
Aanmelden
De gemeente houdt deze avond samen met Severinus. De toegang is gratis. Wilt u erbij zijn? Meld u dan aan door een mail te sturen naar: [email protected]. Dan weten ze  hoeveel bezoekers ze kunnen verwachten.
loading

Loading articles...

Loading