Maandelijks inloopmoment isolatiesubsidie op 1 juli

25 jun , 11:04Gemeente
vloerisolatie
Veldhoven Nieuws
De gemeente merkt dat er veel inwoners vragen hebben over het isoleren van hun woning en de subsidie van de gemeente. Daarom houdt ze een vast maandelijks inloopmoment op de eerste woensdag van de maand.
Het eerstvolgende inloopmoment is op woensdag 1 juli. U kunt tussen 10.00 en 11.00 uur vrij binnenlopen in het gemeentehuis, Meiveld 1. U kunt uiteraard ook per mail ([email protected]) of telefonisch (14 040) contact  opnemen om uw vragen te stellen over de subsidieregeling.
Heeft u technische vragen over het isoleren van uw woning? Dan kunt u uw vragen stellen aan Veldhoven Duurzaam via [email protected].
Meer informatie over de isolatiesubsidie en de voorwaarden vindt u op www.veldhoven.nl/isoleren.
loading

Loading articles...

Loading