Unilever en AH komen samen met campagne Campings League

Altijd al eens in de Johan Cruijff Arena willen slapen?
Altijd al eens in de Johan Cruijff Arena willen slapen?
Foto: Google Street View

Albert Heijn houdt in samenwerking met Unilever een actie waarbij klanten een overnachting in een voetbalstadion kunnen winnen, en wel bij Feyenoord, FC Utrecht, Ajax, Willem II, Heerenveen, Fortuna Sittard, ADO Den Haag, De Graafschap, Roda JC en Excelsior.

Klanten die mee willen doen aan de zogenoemde Campings League moeten deze week producten aanbiedingen van Robijn capsules, Unox knaks, Conimex kroepoek, Ben & Jerry’s of Breyers ijs of van Calvé of Hellmanns sauzen op hun boodschappenlijstje zetten. Volgende week zijn dat Sun vaatwastabletten, Knorr Wereldgerechten, Lopton ice tea en producten van Andrelon, Dove, Rexona en Axe. Bij aankoop daarvan ontvangt de klant ook het VI Kids Zomervakantieboek. De actie loopt tot en met 26 juli. Winnaars brengen de dag door op de locatie met een activiteit als een rondleiding, een diner en een slaapplek in een skybox, een kleedkamer of aan rand van het veld. Ook het ontbijt wordt daarna nog geserveerd.

Locatie geen zekerheidje

De precieze invulling verschilt per club. De data worden door de organisatie in overleg met de club bepaald. Deelnemers kunnen een top drie van hun favoriete stadions aangeven, maar er is geen garantie dat het ook één van die drie wordt. Een uitgesproken Ajax-aanhanger kan dus zomaar naar Rotterdam moeten. Inschrijven kan hier. Wel de winnende code op een wikkel of product  bewaren en de kassabon met het bewijs van uw aankoop!

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen